جاذبه های گردشگری اتریش

کشور اتریش یکی از کشورهای اروپایی است که در ناحیه کوهستانی قرار دارد. از این رو یکی از بهترین آب و هواهای منطقه را دارا می‌باشد.

در این اینجا به ۱۰ مکان زیبا از این کشور می پردازیم.

وین (vienna)

شهر vienna

شهر وین پایتخت اتریش می باشد. این شهر پر است از تئاتر های خیابانی، باله، اپرا، نمایش های موزیکال، نگارخانه ها و موزه های زیبا و جداب. همچنین چندین قصر و منازل قدیمی حاکمان هابزبورگ باعث حفظ فضای سنتی و تاریخی این شهر شده است. زندگی مدرن پرسرعت در کنار معماری تاریخی جذاب باعث شده که این شهر شهری باشکوه برای بازدید باشد.

هالستات (Hallstatt)

دهکده hallstatt

هالستات نام دهکده ای بسیار زیبا در اتریش است و واقعا یکی از زیباترین مناطق جهان به حساب می آید. در کنار دهکده رنگارنگ دریاچه هالستات و کوهستانی زیبا و پوشیده از درخت قرار دارد. علاوه بر زیبایی این دهکده می توانید از غارهای یخی و نمکی و همچنین خانه استخوانی Beinhaus دیدن نمایید.

سالزبورگ (Salzburg)

شهر salzburg

سالزبورگ از مناطق دیدنی برای دوستداران موسیقی است. این شهر زادگاه موتزارت است و شما می توانید از محل تولد و نمایشگاه آن بازدید نمایید. این شهر پر از گالری ها، موزه ها، رستوران ها و مراکز خرید است.

اینزبروک (Innsbruck)

شهر insbruck

این شهر بخاطر کوه‌های برفی و ساختمان های رنگارنگش معروف شده است. این شهر مرکز ورزش های اسکی است. از جاذبه های این شهر می توان به کلیسای کورت، موزه هنر‌های مردی و قله امپراس اشاره نمود.

الپباچ (Alpbach)

دهکده alpbach

الپباچ نام دهکده‌ای است بسیار زیبا که در شیب کوهستانی باشکوه قرار دارد. این دهکده پر است از خانه‌هایی چوبی و سنتی و مزارع دام  و بومی هایی که به ساخت صنایع دستی مشغولند. با سفر به این دهکده از اتریش قدیم بازدید می کنید و حس می کنید که زمان‌های قدیم برگشته اید.

جاده آلپی گراس گلاکنر (Grossglockner Alpine Road)

جاده grossglockner

این جاده زیبا شما را به پارک ملی هوهه تائرن  و بلندترین کوه‌های اتریش می رساند. با حرکت در این جاده از میان یخچال طبیعی پاسترز، جنگل های کوستانی، علفزارهای آلپ و دشت های یخ و صخره های تند عبور می کنید.

موست ویرتل (Mostviertel)

دهکده mostviertel

موست ویرتل نام منطقه خیره کننده در جنوب اتریش است. دشت های سرسبز و قله های پربرف به هم می پیوندند که هم امکان اسکی دارید و هم لذب بردن از مناظر علفزارهای سربز شمالی. در مان مه گرفتی این مکان بسیار رویایی می شود.

قلعه هوچواسترویتز (Hochosterwitz Castle)

قلعه hochosterwitz

این قلعه زیبا بر روی قله یک سخره بلند به ارتفاع ۱۶۰ متر قرار دارد. دیوارهای بلند و استون های قد کشیده از بین گیاهان و درختان منظره ای بسیار زیبا ایجاد کرده است.

کرمز آن در دونو (Krems an der Donau)

دهکده krems-an-der-donau

اتریش پر است از دهکده های رنگارنگ و زیبا. این دهکده دارای مرکز تاریخی زیبایی است که به عنوان میراث جهانی یونسکو به ثبت رسیده است. و یکی از جالبترین دره رودهای اورپا است.

فاکر سی (Faaker See)

دریاچه faaker-see

فاکر سی نام دریاچه در کنار کوه‌های آلپ است. این دریاچه بخاطر بزرگی و زلالی آبش معروف شده است. شما نیز می توانید با شنا کردن و ماهیگیری در این آبها از آن لذت بیشتری ببرید.

 

https://dpg24.com/1395/07/09/%D8%A7%D8%B1%D9%88%D9%BE%D8%A7/